آموزش وب و کسب درآمد اینترنتی

پرزیدنت برای کسب درآمد از وب به شما کمک می کند

آموزش وب و کسب درآمد اینترنتی

پرزیدنت برای کسب درآمد از وب به شما کمک می کند

کارواش سبز نسبت به سایر روش‌ها قیمت مناسب‌تری دارد

 با استفاده از انواع سرویس های مختلف کارواش ، نه تنها در سطح شهر متفاوت رانندگی خواهید کرد، بلکه به محیط زیست نیز احترام خواهید گذاشت. نیروهای کارواش ما با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های نانو، خودروی شما را بدون استفاده از قطره ای آب، درخشان تر و زیباتر از همیشه خواهند نمود. با استفاده از دیگر در صف کارواش معطل نشده و انعام پرداخت نمی کنید و مهم تر از همه، بدنه خودروی شما از آسیب های ناشی از کارواش های سنتی و اتوماتیک در امان خواهد بود.

لازم به ذکر است که تمامی سرویس های کارواش خود را گارانتی باران می نماید. به گونه ای که چنانچه تا 48 ساعت پس از دریافت یک سرویس کارواش از ، بارش باران موجب کثیف شدن خودروی شما گردید، یک سرویس روشویی رایگان به شما هدیه خواهد داد

کارواش سبز یکی از جدیدترین روش‌های شستشوی خودرو است و به دلیل توانایی‌اش در کاهش چشم‌گیر مصرف آب، حسابی مورد توجه قرار گرفته‌است. از آن‌جا که همه‌ی ما با بحران کم‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنیم، استفاده از کارواش‌هایی با مصرف آب پایین می‌تواند تلاش کوچکی از طرف شهروندان برای جلوگیری از اتلاف بیهوده‌ی آب باشد. در این مطلب مزایای استفاده از کارواش سبز را معرفی می‌کنیم تا شاید سهمی در شناخت این نوع از کارواش به شما داشته باشیم.

کارواش سیار و مزایای آن

در سال‌های اخیر نگرانی‌ها در رابطه با مصرف آب بیشتر شده و تلاش افراد فعال در تمامی حوزه‌ها این است تا هرچه بیشتر در مصرف این ماده‌ی حیاتی صرفه‌جویی کنند. کارواش سبز یا کارواش سازگار با محیط‌زیست (eco-friendly) یکی از راهکارها برای شستشوی ماشین‌ها است که در سال‌های اخیر سر زبان‌ها افتاده است. این شیوه به کشور ما هم وارد شده و هم‌اکنون فعالان زیادی در صنف کارواش، این روش موثر در شستشوی خودرو را ارائه می‌دهند. در کارواش سبز، آلودگی‌ به کمک شوینده‌های باکیفیت از روی ماشین پاک شده و به کمک کم‌ترین مقدار ممکن از آب، شسته می‌شوند. در ادامه برخی از مزایای مهم کارواش سبز را معرفی می‌کنیم.
سوالات مربوط به سرویس کارواش

آیا هنگام انجام کارواش سبز ، از آب استفاده می شود؟

خیر، تمامی فرایندهای کارواش سبز بدون استفاده از حتی یک قطره آب انجام می شوند.

هنگام نظافت خودرو از چه موادی استفاده می گردد؟

متخصصین به منظور نظافت خودروها از مواد مخصوص کارواش بدون آب و دستمال میکروفایبر استفاده می نمایند.

برای انجام سرویس کارواش سبز به چه میزان فضا احتیاج می باشد؟

فضای مورد نیاز نیروهای جهت انجام خدمات مورد نظر مشتری زیاد نبوده و فضا تنها می بایست به قدری باشد که نیروهای بتوانند آزادانه پیرامون خودرو حرکت نمایند.

هزینه ی انجام سرویس کارواش سبز چه مقدار می باشد؟

با توجه به این که هزینه ی خدمات وابسته به نوع خودرو می باشد، نمی توان به طور کلی یک قیمت را اعلام نمود. پس از ثبت خودروی مورد نظر، قیمت خدمات کارواش سبز برای آن خودرو قابل مشاهده می باشد.

آیا نیروهای جهت انجام سرویس کارواش سبز به برق احتیاج دارند؟

متخصصین کارواش سبز دارای جاروبرقی های شارژی و همچنین برقی می باشند. در صورت عدم وجود برق آنها می توانند از مدل شارژی آن استفاده نمایند. همچنین، ذکر این نکته قابل توجه است که نیروهای آموزش های لازم به منظور نظافت بدون نیاز به جارو برقی را نیز طی نموده و دارای این مهارت می باشند که خودروی شما را بدون نیاز به جارو برقی و با استفاده از تجهیزات دستی تمیز نمایند.

در چه مکان هایی امکان انجام سرویس کارواش سبز وجود دارد؟

سرویس کارواش سبز امکان اجرا در کلیه ی مکان های مسقف و همچنین بدون سقف را داشته و تفاوتی مابین داخل پارکینگ و یا داخل کوچه و خیابان وجود ندارد.

مدت زمان انجام سرویس کارواش سبز چقدر می باشد؟

مدت زمان این سرویس با توجه به نوع کارواش انتخابی، نوع خودرو و همچنین میزان کثیف بودن خودرو متفاوت بوده و ممکن است از 40 دقیقه تا 150 دقیقه به طول بینجامد.

حفاظت از محیط زیست: بحران آب مساله‌ی کوچکی نیست و در سراسر جهان، این مساله را در کنار مسائلی هم‌چون گرمایش زمین، تغییر اقلیم و مشکلات ناشی از آن به شدت جدی می‌گیرند. استفاده از کارواش سبز نه تنها تلاشی برای صرفه‌جویی در مصرف آب است؛ بلکه در این شیوه‌ تلاش می‌شود از شوینده‌هایی استفاده شود که کم‌ترین آسیب را به محیط زیست می‌رسانند.

صرفه‌جویه در وقت و هزینه: استفاده از کارواش سبز می‌تواند چندین مرحله در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. اولا این نوع از کارواش نسبت به سایر روش‌ها قیمت مناسب‌تری دارد. به علاوه اگر از کارواش‌های سبز آنلاین استفاده کنید، نیازی نیست که ماشین‌تان را حرکت دهید. در صورت سفارش کارواش به شکل اینترنتی، متخصص کارواش پیش شما خواهد آمد و به این ترتیب، در مصرف سوخت هم صرفه‌جویی خواهید کرد. به علاوه از آنجایی که زمان ارزشمندتان را برای رفتن به به کارواش هدر نمی‌دهید، در استفاده از زمان هم صرفه‌جویی خواهید کرد.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی: کارواش‌های سطح شهر، پُر از دستگاه‌های برقی هستند و در آنها، انرژی زیادی صرف به گردش درآوردن چرخه‌ی شستشوی ماشین می‌شود. اما از آنجایی که کارواش سبز معمولا به شکل سیار و توسط یک خودروی وانت ارائه می‌شود، استفاده از آن منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی هم خواهد شد. در شرایط کنونی کشور و جهان که باید بیش از هر زمان دیگری در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنیم، این مساله بیشتر هم به چشم خواهد آمد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.