-
اسباب بازی ها دنیای پر رنگ بچه ها
یکشنبه 7 مرداد 1397 12:07
شخصیت و رشد جسمانی کودکان با بازی به ویژه بازی های اجتماعی، هوش عقلی، تخیل، فرصت ها و انضباط اجتماعی بهتر شکل می گیرد . محمد رضا بحرانی روانشناس می گوید: دوران کودکی انسان به نسبت سایر موجودات، طولانی ترین دوره زیست بوده و خیلی از صاحب نظران اعتقاد دارند، سیر عظمت انسان، در طولانی بودن دوران کودکی او شکل گرفته است. وی...
-
نکاتی برای اجرای بازاریابی با ایمیل که باید بکار ببرید
دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 15:21
۱. ارسال پیامهای ناخواسته بدون لینکهای اشتراک یکی از قانونهای طلایی بازاریابی ایمیلی این است که پیام خود را بههیچ عنوان برای کسی که به شما اجازه این کار را نداده ، نفرستید؛ چراکه قطعا شما تمایلی ندارید که ایمیل شما در فولدر اسپم آن فرد قرار گیرد. اما چگونه میتوانید تا حد امکان از قرارگیری ایمیل خود در فولدر اسپم...
-
استفاده از از روش هشتگ برای شبکه های اجتماعی
دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 15:20
در دنیای امروز هشتگ چیست؟ اگر بخواهیم معنای دقیقتری از هشتگ داشته باشیم، آن را کلمه یا عبارتی متشکل از اعداد و حروف میدانیم که بین آنها فاصلهای وجود ندارد و در ابتدای آن از نماد # استفاده میشود تا امکان شناسایی هر موضوعی برای دیگر کاربران شبکه اجتماعی آسان کند. هشتگ دقیقا نوعی برچسب است که در شبکههای اجتماعی و...
-
بازاریابی با ایمیل و نکات تاثیر گذار در موفقیت
دوشنبه 21 فروردین 1396 16:50
تبلیغات ایمیلی بوسیله انواع و اقسام نرم افزار انجام می شود. برنامه های بسیاری نوشته می شوند که شما بدان وسیله می توانید اقدام به ارسال ایمیل انبوه به صورت تبلیغاتی یا حتی اطلاع رسانی کنید. برخی از آنها بروی رایانه شما قابل نصب هستند و برخی دیگر بروی یک سرور نصب می شوند.یک نسخه از ایمیل خودتان را به ایمیلهای خودتان در...
-
شبکه های اجتماعی بازاری جدید برای کسب و کارها
دوشنبه 21 فروردین 1396 16:49
چند قانون که میتواند در موفقیت بازاریابی شبکههای اجتماعی شما تاثیر گذار باشد شامل : قانون گوش دادن:موفقیت در استفاده از بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی مستلزم بیشتر گوش دادن و کمتر حرف زدن است. نظرات مخاطبین هدف خود را بخوانید و در گفتگوهای آنها شرکت کنید تا متوجه شوید چه چیزی بیشترین اهمیت را برای آنها...
-
عناصر مهم در بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار
سهشنبه 15 فروردین 1396 13:12
محدودیتهای تبلیغات اینترنتی :مشخصات و ویژگیهای مخاطبان: اکثر کاربران اینترنت به محصولات و تکنولوژی مربوط به رایانه علاقهمند هستند و از این رو اکثر تبلیغات شبکه برای محصولات مرتبط با رایانهاست. تنها ۱۴ درصد تبلیغات برای سایر محصولات مصرفی و کمتر از ۱۰ درصد آن برای اتوموبیل، مسافرت و خدمات مالی است. محدودیت مخاطبین:...
-
بازاریابی دیجیتال و روش های انجام آن
سهشنبه 15 فروردین 1396 13:11
در قرن حاضر، بدون شک دیجیتال مارکتینگ، مطمئن ترین روش ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است. در این نوع بازاریابی، می توانید پیامها را به گونه ای طراحی کنید تا به طور کامل پاسخگوی نیازها و خواسته های معین مخاطبان باشد. در تبلیغات دیجیتالی میتوان براحتی و با صرف زمان و هزینه کم پیام بسیار جذابی طراحی کرد که ضمن...
-
تفاوت های برای بازاریابی به روش دیجیتال و بازاریابی به روش سنتی
دوشنبه 16 اسفند 1395 12:01
برای گذر از تفکر سنتی در دنیای تبلیغات و قدم گذاشتن در دنیای دیجیتال، برای اثرگذاری بیشتر و جذب مخاطب و کاربران این دنیا باید دیجیتالی فکر کنیم. در درس گذشته بزرگترین قفل ذهنیمان را در رابطه با اصول تبلیغات شکستیم و ادر اینجا میخواهیم با مروری بر گذر تبلیغات در طول زمان به یک نگاه تفکیک شده نسبت به گذشته و حال پیدا...
-
اشتراک گیری و حفظ مخاطبان در برنامه بازاریابی با ایمیل
دوشنبه 16 اسفند 1395 12:01
از اصولی که بر این مبنا باید در بازاریابی خود استفاده کنید، گذاشتن یک پیوند در نامههای خود برای حذف اشتراک آنهاست. کسانی که نامهی اول شما را دریافت میکنند، شاید دیگر نخواهند از شما نامهی دیگری داشته باشند. پس بهتر است با کلیک بروی لغو عضویت، درخواست کنند از شما نامهای دریافت نکنند. در غیر این صورت، اگر نامه ها به...
-
نکات مهم اشتراک خبرنامه برای بازار داری با ایمیل
چهارشنبه 27 بهمن 1395 12:22
ممکن است این مهم که باید مخاطبی که برای او می نویسید را بشناسید، برای یک کمپین ایمیلی بدیهی به نظر برسد، اما اگر بدانید که شرکت های متعددی از همین مرحله حیاتی غفلت می کنند شگفت زده خواهید شد. اولین قانون بازاریابی، شناخت مخاطب است. همیشه از خودتان بپرسید: “با چه کسی صحبت می کنی؟” یا “آیا این به مذاق مخاطب ما خوش خواهد...
-
رفتار و تجربه کاربری در گرو استراتژی محتوای وب سایت است
چهارشنبه 27 بهمن 1395 12:21
اگر شما یک وبلاگ نویس و یا صاحب یک کسبوکار کوچک هستید، قطعا میدانید که وبسایت شما یکی از ابزارهایی است که شما را به موفقیت نزدیک میکند. اگر شما یک وبسایت دارید، قطعا قدم اول خود را برای اینکه بازدیدکنندگان وارد وبسایتتان شوند را برداشتهاید. Hubspot اخیرا اعلام کرده، کمپانیهایی که در فضای آنلاین هم به فعالیت...
-
تاثیرات شبکه های اجتماعی برای روابط عمومی یک سازمان
چهارشنبه 27 بهمن 1395 12:21
رسانههای اجتماعی اجازه میدهند تا مصرفکنندگان به طور مداوم با روابط عمومی شرکتها در تماس باشند و البته مهم نیست در چه زمانی از شبانه روز این روابط برقرار میشود. وجود رسانههای اجتماعی باعث شده که هیچ وقت این ارتباط میان مصرفکنندگان و کمپانیها قطع نشود. اما این که چگونه تعامل سازنده میان مصرفکنندگان و شرکتها...
-
خروج و پرش کاربران است
دوشنبه 27 دی 1395 12:13
هر چه سرعت بارگذاری صفحه فرود شما کمتر باشد، نرخ پرش شما افزایش خواهد یافت. پارامتر سرعت وب سایت به شدت نیز مورد توجه گوگل است به طوری که اگر سرعت لود وب سایت شما آهسته باشد، نتایج شما در گوگل رتبه بندی خوبی دریافت نکرده و به ندرت در نتایج جستجو پایین می آیند.سرعت وبسایت: یکی از موارد مهم پایین بودن نرخ پرش، پایین...
-
ارسال ایمیلهای انبوه برای طیف وسیعی از کاربران
دوشنبه 27 دی 1395 12:12
انتخاب عناوین در بازاریابی ایمیل یکی از حیاتیترین بخشهای ایمیل شما، بخش عنوان آن است. عنوان مناسب برای ایمیلهای شما بهتر است دارای ویژگیهای زیر باشد: عنوان را ساده بنویسید. لحن آن خبری باشد و اطلاعاتی را به کاربر برساند و در نهایت نیز عنوان خود را بهگونهای انتخاب کنید تا ارزش بازشدن را داشته باشد. همچنین توجه...
-
نا آگاهی و عدم اطلاع از اصول، قواعد و قوانین «بازاریابی اینترنتی
دوشنبه 27 دی 1395 12:12
امروزه پیشرفت روزافزون فنآوری ارتباطات، سازمانها را به رقابت سخت و آگاهانه دعوت میکند و به جرات میتوان گفت سازمانهایی در این رقابت کمی و کیفی پیروز هستند که مدیران آنها، سازمان خود را با شرایط محیطی وفق داده و شرایط داخلی را بهبود بخشند. از طرفی، سودآوری یک شرکت که بقای آن را تضمین میکند، به طراحی برنامه...
-
مطلبی در مورد شروع دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال
یکشنبه 28 آذر 1395 15:39
چطور بازاریابی دیجیتال میتواند مهم باشد رسانههای دیجیتال بهقدری فراگیر هستند که مشتریان میتوانند به هر اطلاعاتی که دوست داشته باشند و در هر زمان و مکانی که باشند دسترسی پیدا کنند. دیگر آن زمان که پیامهای شما فقط دربارهی خدمات و یا محصولاتتان بود و اطلاعات بهصورت یکطرف از جانب شما منتشر میشد و فقط آن چراکه...
-
چگونه یک ویدیو در بازاریابی شما نقش دارد
یکشنبه 7 آذر 1395 16:45
بازاریابی ویدیویی (ویدئو مارکتینگ) یکی از زیرمجموعههای استراتژی بازاریابی محتوا است. با بازاریابی ویدیویی شما محتوایی مربوط به برند خودتان تولید میکنید که مردم را به آن علاقهمند کنید. این موضوع باعث میشود تا مردم شمارا بشناسند و به شما اعتماد کنند. در کل مردم ویدیو را خیلی بیشتر استفاده میکنند و معمولاً ویدئوها...
-
حرکت به سوی محتوا همیشه خوب
یکشنبه 7 آذر 1395 16:44
این زمان،زمان شروع نقل این قصه وخاتمه سردرگمی هاست. seo و بازاریابی محتوا داخل سرزمین دیجیتال در جنگ رنکینگ ها وبهینه سازی سایتها، دو شخصیت ناسازگار به شمار می آیند؛ در حالیکه انقدر به هم نزدیک هستند که در واقع دو شخصیت متفاوت از یک نفر بر جا میگذارند. بازاریابی محتوایی همان هنربرقراری ارتباط و ایجاد اعتماد در ذهن...
-
تصمیمات مهم برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی
یکشنبه 7 آذر 1395 16:44
تبلیغات اینترنتی اکنون مورد توجه بسیاری از صاحبان کالا و خدمات است. گستره اینترنت و نوع اثرگذاری آن باعث شده برخی از شرکت ها، تلاش های سنتی تبلیغات را فراموش کنند و صرفاً با تبلیغات مدرن، فعالیت های حرفه ای خود را برای دیگران معرفی کنند. اثر حاضر می کوشد نخست با تعریفی ساده از تبلیغات اینترنتی، ویژگی ها و ضرورت های...
-
اهمیت برای کاربر و تجربه کاربری بهتر
یکشنبه 7 آذر 1395 16:44
تجربه کاربری به شما گوشزد میکند که میزان رضایت مشتری از محصول خریداری شده، از همان لحظه اول یعنی از لحظه ورود به فروشگاه/وب سایت و … در درجه اهمیت فوق العاده بالایی قرار داشته و شما بایدبه این مساله توجه کافی داشته باشید. همچنین تجربه کابری اصول ثابتی ندارد که در یک کتاب نوشته شود و بعد از خواندن آن کتاب و یادداشت...
-
موتور جستجو چیست و اشنایی با بازاریابی موتورهای جستجو
یکشنبه 7 آذر 1395 16:43
آن چه که موتورهای جستجوگر انجام می دهند- با درجات متفاوتی از موفقیت- فراهم کردن یک وسیله جستجوی ساده است. وقتی یک کاربر وب عبارتی را جستجو میکند، موتور جستجوگر لیستی از سایت ها را ارائه میکند که تعداد آنها از چند صد مورد تا چند میلیون متغیر میباشد. سایت هایی که موتور جستجوگر به عنوان نتایج جستجویش ارایه میکند، بر...
-
تعریف مختصر از بازاریابی محتوا برای کسب و کارها
یکشنبه 7 آذر 1395 16:43
همانطور که می دانید بازاریابی محتوا به نوعی از بازاریابی گفته می شود که با اشتراک گذاری اطلاعات در مورد یک محصول از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و کسب رتبه در موتور جستجو گوگل انجام می پذیرد و باعث وفادار ماندن مشتری های قدیمی و جذب مشتریان جدید می گردد. این نوع بازاریابی با استراتژی تولید و نشر محتوای جذاب و با...
-
تفاوت میان ارسال ایمیل مارکتینگ با ارسال مستقیم ایمیل
یکشنبه 7 آذر 1395 16:41
در راه بازاریابی بر روی اینترنت، کسب «اجازه» و حفظ آن برای ارسال معرفی نامه ها کالا و خدمات یک امر دل بخواه یا اختیاری یا حتی «لطف» نیست، یک «اجبار» است. در این مقاله به این اصلی ترین تفاوت پرداخته ام و امیدوارم بازاریاب های الکترونیکی کشورمان به امر توجه داشته باشند. بدون «کسب اجازه» از مخاطبین، شما هم مارک Spammer...
-
بازاریابی اینترنتی در کنار امیخته بازاریابی
یکشنبه 7 آذر 1395 16:41
قبل از پرداختن به مطلب اصلی مقاله، لازم است آمیزه بازاریابی سنتی که به ۴p معروف است مطرح و تحلیل شود. چرا که نقد این آمیزه بدون شناخت آن کاری غیرعلمی است. سالها پیش ، پرفسور نیل بوردن از دانشکده بازرگانی دانشگاه هاروارد، گروهی از فعالیتهای هر شرکت را شناسایی کرد که بر خریدار فراوردهها تأثیرگذار هستند. بوردن می گوید...
-
موارد مهمی که در یک تبلیغات به درد می خورد
یکشنبه 7 آذر 1395 16:40
نحوهی استفاده از Help A Reporter Out را یاد بگیرید Help A Reporter Out یک روش رایگان برای معرفی عمومی تجارت شماست. این کار از طریق ثبت نام به عنوان “expert source” یا “منبع متخصص” برای گزارشگرهایی که به دنبال سوژهی مصاحبه هستند، عملی میشود. هر زمان که به سوالی از طرف یک گزارشگر در HARO برخوردید که با مهارتها و...
-
تجربه کاربری برای سایت دل پسند
سهشنبه 25 آبان 1395 15:58
UX چیست ؟ ux مخفف شده کلمه User Experience می باشد که معنی تحت اللفظی آن “تجربه کاربر” می باشد. در حقیقت طراحان “تجربه کاربر” یا همان UX Designers تمام تلاش خود را میکنند تا بهترین سناریو برای آشنایی یک کاربر با یک محصول و یا خدمات را ایجاد نمایند. از آنجا که این موضوع یک فرمول خاص ندارد و متناسب با سوژه های مورد نظر...
-
جند مورد در هنگام تبلیغات ایمیلی
سهشنبه 25 آبان 1395 15:39
اهمیت زمانبندی و نکات مفید برای ایمیل مارکتینگ نوشتن و گردآوری یک ایمیل خوب با هدف فروش یک هنر به حساب میآید. تلاش برای انتقال یک پیام صحیح برای ایجاد موقعیت فروش و راهنمایی کردن مخاطب به سمت وارد شدن به عملیات خرید، کاری است که به راحتی صورت نمیگیرد و هر فردی که روی بازاریابی ایمیلی به فعالیت میپردازد، باید به شدت...
-
برنامههای بازاریابی شبکه های اجتماعی تلاش برای ایجاد محتوا
سهشنبه 25 آبان 1395 15:21
بازاریابی رسانههای اجتماعی (Social Media Marketing) یک مفهوم است که مانند سایر مفاهیم جدید یک تعریف ندارد. رسانههایی که مردم محور (کاربر محور) هستند و بیشترین میزان بازدیدکنندگان و تولید محتوا را به خود اختصاص دادهاند. بنابراین به نظر میرسد، این رسانهها برای کسبوکارها بسیار جذاب و دلربایند. زیرا کسبوکارها...
-
تبلیغات ویدیویی و نقش ان در بازاریابی کسب و کار شما
شنبه 24 مهر 1395 16:28
مراحل ساخت یک تبلیغات ویدیویی از آنجایی که در تهیه و تولید تیزرها سرمایه و وقت زیادی هزینه می شود ،لذا باید با بهره گیری از تکنیکها و روشهای مختلف تیزرهایی طراحی و تولید کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند. ساخت تیزر شامل سه مرحله اصلی پیش از تولید، تولید و پس از تولید است. تهیه سناریو یا فیلم نامه، انتخاب...
-
سئو و مساله بازاریابی موتورهای جستجو
شنبه 24 مهر 1395 16:28
این تکنولوژی با خواندن مشخصات که شامل تگ های Meta ، Title و بسیاری دیگر از تگ ها می شود. این برنامه با جستجوی کلمات مرتبط یا برابر کلمه مورد نظر را پیدا می کند. حال بحث Page Rank مطرح می شود که صفحات به ترتیب مهمی به نامربوطی مرتب می شوند که بستگی به بازدید از آن وب سایت و درصد احتمال شباهت مشخصات صفحه با کلمه جستجو...